11 May 2012

HUDUD RETORIK TANPA JUSTIFIKASI - KARPAL SINGH


Fuh!!! Tak sampai sehari cerita pasal Haji Hadi nak laksanakan Hukum Hudud, dah ada orang yang tegur? Memang hebat sungguh permainan Politik diorang ni.

Hakikatnya, DAPigs TIDAK AKAN BERSETUJU untuk melaksanakan Hukum Hudud ni dalam apa cara sekali pun.

Dasar DAPig yang anti islam!! “langkah mayat saya dulu”, kata Pengerusi DAP, Karpal Sing.

Malah, pimpinan Pakatan Pembangkang yang diketuai oleh Si Ketua Penipu tu pun dah buat keputusan 'Bersetuju Untuk Tidak Bersetuju' berkaitan dengan isu tersebut.

Dalam erti kata lainnya, Si Ketua Penipu tu mewakili pemimpin lain dalam Pakatan Pembangkang MENOLAK isu hukum Hudud ni secara terang - terangan.

Jadi, tak payah la Haji Hadi nak berangan - angan dan cuba untuk menipu rakyat dengan sketsa Hukum Hudud ni. Buang masa je sebenarnya. Buat dosa menipu rakyat ni, apa faedahnya!!! Sekarang, dah kena tegur, Baru Padan Muka!!!

KUALA LUMPUR - Pengerusi DAP, Karpal Singh menggesa Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berhenti mengeluarkan kenyataan bagi pihak Pakatan Rakyat.
Karpal berkata, Abdul Hadi tidak berhak berbuat demikian terutama ketika menyatakan pakatan itu akan melaksanakan hudud jika berkuasa.
Ahli Parlimen Bukit Gelugor itu juga berkata kenyataan Abdul Hadi adalah retorik semata-mata dan tanpa sebarang justifikasi.
"Amat dikesali akhir-akhir ini Hadi kerap mengeluarkan kenyataan dan kemudian terpaksa menariknya kembali. Saya telah katakan sebelum ini, dan saya katakan sekali lagi bahawa hudud tidak boleh dilaksanakan di Malaysia kerana ia jelas bercanggah dengan Perlembagaan," katanya.- sumber



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...