04 September 2012

ISLAM TIDAK MENGAJAR UMATNYA BIADAP, TAPI SEORANG NI MEMANG KURANG AJAR!


Apa sudah jadi dunia sekarang..Akan tetapi ini perkara biasa  yang kita boleh lihat berlaku di serata dunia yang dilakukan oleh mereka yang membenci seseorang itu.

Walau bagaimana pun, rakyat negara Malaysia ni kan ada etika dan budi bahasa. Jadi tak payah la buat macam ni bro. Lu tatak malu ka?

Kalau nak ikutkan, berjuta manusia tak suka pada orang yang tertera di gambar yang terletak di bawah punggung lu bro..

Hari ini, dikhabarkan terdapat beberapa NGO akan membuat laporan polis untuk kes ni.Persoalannya, KP bertanya kepada salah seorang NGO " Polis nak caj di bawah akta apa?" beliau berkata NGO akan mendesak untuk melucutkan Kerakyatan Negara.

Apa pun buatlah yang terbaik demi menjada keamanan negara.

Dan saranan KP kepada rakyat Malaysia, sayangilah keharmonian dan gunakan demokrasi atau pilihanraya demi masa depan kita. Moga segalanya berjalan dengan lancar dan bersih.

Akhir sekali, tunjukkan kepada masyarakat bahawa kita adalah manusia yang bermoral dan berakhlak.

Di ALOR SETAR, Pemuda UMNO Kedah membuat laporan polis bagi mendesak pihak berkuasa menyiasat dan mengambil tindakan tegas terhadap peserta Perhimpunan Janji Bersih yang memijak gambar pemimpin negara serta menghina Jalur Gemilang.

Setiausaha Pemuda UMNO Negeri, Aminuddin Omar yang ditemani kira-kira 15 ahli pergerakan berkenaan membuat laporan itu di Ibu Pejabat Polis daerah Kota setar di sini pada pukul 11.30 pagi.

Aminuddin berkata, pergerakan tersebut memandang serius tindakan kumpulan peserta himpunan berkenaan dan berasa tercabar dengan sikap penghinaan ke atas pemimpin negara.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...