29 March 2012

AZIZAN LAWAN PARASIT!!


PARASIT PAS Kedah yang diketuai oleh Mat Sabu dan Mahfuz Omar dengan diperkuatkan oleh kehadiran Pahrolrazi Zawawi dan Dr. Ismail Salleh, terus pening dengan gelagat dan ketegasan yang dipertontonkan oleh Menteri Besar Kedah, Ustaz Azizan Abdul Razak. Dalam pada itu, mereka sangat berharap, Azizan akan tunduk dengan tekanan daripada kepimpinan tertinggi Pakatan Rakyat, khususnya Anwar Ibrahim, Azizan dengan tegas memberikan isyarat kepada ketua mereka itu bahawa Pakatan tidak perlu memandai-mendai di Kedah.

Itu yang berlaku apabila Azizan dengan tegas menolak cadangan PKR dan DAP untuk menambah kerusi yang bakal mereka tandingi pada PRU akan datang. Tidak sahaja cadangan tersebut ditolak mentah-mentah, malahan Jawatankuasa Pemandu yang seharusnya memulakan tugas mereka sebagai Residen Inggeris di bumi Kedah, turut tidak dihiraukan oleh Azizan.


Sebenarnya, serba-salah kumpulan Anwarinas mudah difahami. Sokongan Melayu sebagai mejoriti di Kedah adalah penentu segala-galanya. Politik di Kedah tidak boleh mengimpot politik MENGHALALKAN SEGALANYA seperti yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim dan anggota-anggota PARASIT PAS.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...