15 April 2013

PELANCARAN GELOMBANG BIRU DUN AYER HANGAT

LANGKAWI - ‘Gelombang Biru’ Barisan Nasional (BN) Langkawi siap siaga dengan semangat bersatu hati dan kesetiaan untuk menjadi penggempur hadapan parti itu di seluruh pelusuk bagi memenangi pilihan raya umum ke-13.


Selain laungan bersedia penuh bersemangat bagi menempuh cabaran pada majlis pelancaran Jentera PRU13 Wanita UMNO Langkawi di Pusat Daerah Mengundi (PDM) Kilim di sini semalam, hampir 300 anggota parti, terutama golongan muda, turut berikrar memastikan kemenangan parti di semua PDM Langkawi.

Mereka juga berikrar setia menjadi jentera kepada mana-mana calon yang dipilih pucuk pimpinan parti.

Selain itu, kehadiran Dato Paduka Abu Bakar Taib yang disifatkan UMNO sebagai ‘ayahanda’ turut mendapat tepukan gemuruh anggota jentera, sekali gus menandakan apa yang dilapor dalam fb semalam hanyalah mainan pembangkang.

Pengerusi BN Parlimen Langkawi, Dato Ir Nawawi Ahmad yang bertindak sebagai Pengarah PRU13 P04 Langkawi, dalam ucapannya, berkata setiap jentera parti komponen itu adalah pemuda perkasa dan pemudi bersemangat wirawati yang menjadi pendokong kuat.

Turut hadir Timbalan Ketua UMNO Bahagian, Ketua Wanita, Putri dan Pemuda bahagian. Gimit pelancaran adalah meletakkan pelekat “Gelombang Biru, Jom Undi BN”. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...