23 April 2013

JANJI PAKATAN RAKYAT DI KEDAH - JANJI TINGGAL JANJI #SAVEKEDAH

Dalam PRU12 dan sebelum²nya kita sering didendangkan dan dijanjikan dengan pelbagai janji-janji dan lagu-lagu yang enak kepada rakyat Negeri Kedah. Ini demi untuk PAS KEDAH mendapatkan kuasa yang sementara dan sedikit ini.

Janji yang paling ketara ialah Negara Islam, Hukum Hudud dan tidak lupa juga (terkini) negara Kebajikan.

Apakah ini hanya janji di bibir mulut atau mereka benar-benar serius dalam hal ini?
Selepas 5 tahun memerintah, janji-janji ini rupanya hanyalah tin kosong. Di Ketuk bunyinya kuat tetapi isinya tiada. Sebenarnya mereka (pemimpin-pemimpin) PAS tahu apa yang penyokong mereka suka dengar terutama yang serbannya besar di atas kepala. Janji-janji tersebut adalah ibaratkan janji syurga kepada mereka.

Ini yang membuatkan penyokong-penyokong mereka ini menutup telinga serta memejamkan mata daripada mendengar orang lain walaupun banyak perkara yang diperkatakan itu benar dan ditunaikan.

Exco Agama sehingga kini tidak pernah menyentuh untuk menjadikan Kedah sebuah negeri Islam hatta nak 'declare' Kedah sebagai Serambi Kelantan pun tidak berani. Hukum-syariah sedia ada pun masih dikekalkan, tiada yang diubah untuk memperelokkkan lagi. Janji Hukum Hudud sudah dilupakan!

Jawapan standard yang diberi bila ditanya samada oleh media atau di DUN ialah ini negeri pemerintahan PR. Sekali lagi penyokong PAS ditipu! Atau kita tunggu Kelantan laksana dulu.
Kedah Times sehingga hari ini masih tidak mendengar sebarang komen atau ceramah PAS yang secara terang-terang tidak menyokong penggunaan nama Allah oleh Kristian dalam bible mereka. Jangan harap nak dapatkan komen dari Exco Agama atau MB sendiri. Apa sudah jadi dengan kerajaan ini sebenarnya.

Dalam kes-kes melibatkan Agama Islam pun mereka tiada 'stand' sebaliknya hanya diam diri macam orang terkedu kena pukulan dari belakang!

Inilah belang sebenarnya Pemimpin-pemimpin PAS, janji syurga kepada pengikutnya walaupun mereka sendiri tahu yang mereka tidak mampu untuk memberinya.
Tetapi apa yang berubah dan bertambah ialah pusat karaoke, pub serta rumah urut yang semakin bertambah di Alor Setar dan Sg Petani.

Inilah Negeri Sejahtera sebenarnya. Lesen Arak di Langkawi semasa ceramah dulu berbuih-buih mulut nak dihapuskan tetapi nampaknya yang ada masih kekal dan yang baru dikeluarkan. Kulim Golf Club tanpa segan silu hidang arak kepada pelanggan. Kelab Sg Petani dah jadi macam nite club di Thailand. Jalan Alor mengkudu sudah ada nite club terbuka. Ini semua ZAMAN PAS KEDAH masih dikekalkan sehingga bertemu PRU13 dua minggu lagi .... SUNGGUH MENYEDIHKAN !!!

Program-program mengimarah Masjid sudah berkurangan kerana mereka cuba memasukkan unsur-unsur politik kepartian mereka ke dalam masjid. Orang naik benci dan masjid jadi kosong.

Adakah ini balasan Allah atau ujian Allah. Sudah tentu PAS kata ini ujian Allah.
Tetapi kalau dikaji secara terperinci, inilah balasan Allah kepada orang Munafik yang suka menabur janji-janji yang mereka tidak pernah dan boleh tunaikan. 

Mereka itulah yang anda kenali sebagai PIMPINAN PARTI ISLAM SEMALAYSIA NEGERI KEDAH ... Sebuah Parti ISLAM Paling Penipu Atas Muka Bumi Allah ini ... hanya pandai KELENTONG RAKYAT menggunakan Agama Islam sebagai alat atau topeng sahaja.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...