16 April 2013

PAS KANTOI LAGI - ISU PENGUNDI HANTU

Warga Myammar mendapat IC Biru?.... Kononnya nk bg UMNO kantoi la alih2 Kaldai DAp iaitu PAS yg kantoi malu....


Baru baru ini si Mahfuz Omar PAS Pokok Sena telah diperkudakan oleh cina Dap Kedah mendakwa kononnya tukang kebun di Wisma Darul Aman seorang pendatang dari Myanmar mempunyai IC biru dan diberi kerakyatan oleh BN..

Namun semalam Tuan punya badan sediri telah hadir menjelaskan bahawa beliau adalah warga negara Malaysia yang dilahirkan di Pengkalan Kundor, seperti dibawah,


Seorang tukang kebun di Wisma Darul Aman terkejut apabila dituduh pendatang asing dari Myanmar dan menerima taraf kewarganegaraan secara tidak sah bagi membolehkannya mengundi dalam beberapa pilihan raya umum lalu.

Ramli Ahmad, 48, berkata, tuduhan itu adalah fitnah dan tidak benar sama sekali kerana dia dilahirkan di Pengkalan Kundor, Kedah dan kedua ibu bapanya iaitu Ahmad Syaarie dan Midah Abdullah berasal dari Kemaman, Terengganu.

Menurutnya, dia sendiri tidak tahu bagaimana pihak berkenaan boleh mendapatkan butiran peribadinya kerana tidak pernah menyerahkan dokumen itu melainkan sewaktu memohon bantuan ketika menghadapi bencana banjir.

DAH NAMANYA POWN KALDAI DAP...OTAK POWN DH TAHAP KALDAI... LAGU MANA LA SI MAHFUZ NI ORG POKOK SENA BOLEH TERIMA DIA MENJADI AHLI PARLIMEN MEWAKILI MRK? PELIK...PELIK...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...