02 May 2013

TERKINI - VIDEO SAIFUL BUKHARI BERSUMPAH DI HADAPAN KAABAH ADALAH BENAR


Allahuakbar! Mohd Saiful Bukhari telah bersumpah laknat di hadapan Multazam, pintu Kaabah, Tanah Haram, Masjidil Haram dibuat pada tanggal 9 April 2012. Sumpah laknat telah dibuat kali ke dua selepas lafasnya pada tahun 2008 di Masjid Wilayah Kuala Lumpur.

Apakah ini satu lagi sendiwara yang selalu dilafaskan oleh PR. Parsoalannya "beranikah Anwar bersumpah latnat sebagaimana Saiful lakukan", ataupun dia mahu mengelak persoalan ini ditanya, u cakap i saman u..

PETALING JAYA 2 Mei - Dalam usahanya untuk meyakinkan semua pihak bahawa dirinya tidak berbohong dalam kes liwat melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim, Mohd. Saiful Bukhari Azlan menayangkan sumpah laknat yang dilafazkan dan dirakamkannya di depan Kaabah ketika mengerjakan umrah pada April tahun lalu.

Menurut bekas pembantu peribadi Anwar itu, walaupun tidak pernah terlintas untuk mendedahkan rakaman itu, namun pengakuan bapanya, Azlan Mohd. Lazim yang mahu kembali ke pangkal jalan semalam sedikit sebanyak telah mengelirukan dan menimbulkan banyak persoalan.

"Oleh yang demikian, saya mengambil keputusan untuk menyiarkan rakaman sumpah laknat ini bagi membuktikan kebenaran kata-kata saya bahawa saya dengan sebenar-benarnya telah diliwat dan sekali gus membersihkan nama saya dan keluarga daripada apa jua tohmahan.

"Sumpah laknat saya di depan Baitullah (Kaabah) ini adalah benteng perjuangan terkuat dalam perjuangan sebagai seorang Islam dalam episod saya menegakkan kebenaran," katanya dalam sidang akhbar di sini hari ini.

Jelas Mohd. Saiful, rakaman video tersebut akan dimuat naik ke laman Youtube, hari ini.
Mengenai bapanya yang insaf dengan tindakannya sebelum ini, ujarnya, perkara itu adalah berkat usahanya yang tidak berhenti berdoa semoga bapanya kembali ke pangkal jalan.

"Kejadian sebelum ini amat menyedihkan saya. Sebab itu saya berdiam, berdoa, solat hajat supaya bapa kembali ke pangkal jalan. Alhamdulillah, Allah tunjukkan kebesaran-Nya. Pendirian saya tetap sama, saya sudi memaafkannya," tegas beliau.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...