13 December 2013

KDN PERLU SIASAT JANGAN CAKAP SAJA?


 
Pergerakan dan siri-siri ceramahnya pasti dipantau, apatah lagi beliau seorang pemimpin kanan PAS... Perbuatannya dan kata-katanya yang cukup mengelirukan menjadi faktor utama beliau dikaitkan dengan Syiah...
 
PUTRAJAYA – Kementerian Dalam Negeri (KDN) mempunyai 10 bukti untuk mengaitkan Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu dengan fahaman Syiah, kata Ketua Setiausahanya, Datuk Seri Abdul Rahim Mohamad Radzi.
 
Dalam pada itu, beliau turut mengesahkan pemimpin nombor dua PAS itu didakwa cenderung dengan fahaman Syiah.”Antara bukti itu adalah beliau pernah menggesa umat Islam supaya mencontohi kepimpinan Khomeini menerusi tulisannya bertajuk “Teladan PemerintahanNabi Yusuf, Khomeini” di ruangan akhbar Harakah pada 5 hingga 15 Julai 2008,” katanya.
 
Beliau berkata, selain itu Mat Sabu secara terang-terangan memuji Setiausaha Agung Syiah Lubnan, Sayyid Hassan Nasarullah dan mengaku beliau dan isterinya kerap bertemu dengan pemimpin Syiah berkenaan lebih daripada empat kali.Beliau berkata demikian pada sidang media tergempar di Bangunan KDN di sini, sebentar tadi.

Terdahulu Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi dalam ucapan semasa Perhimpunan Agung UMNO 2013 Sabtu lalu mendakwa orang nombor dua PAS terbabit dengan fahaman Syiah. – BH Online
 
KP : Aku menyokong penuh tindakan KDN mendedahkan siapa saja yang ada gerakan untuk mengamalkan Syiah di Negara ini! Pemikiran Syiah yang mengkafirkan sahabat nabi (yg dijamin syurga) sesungguhnya tidak boleh diterima akal! Hapuskan Syiah di Negara ini!!!
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...